הממשלה אישרה פה אחד: היישוב 'רמת ארבל' יוקם בגליל התחתון

אבי יעקב No Comments on הממשלה אישרה פה אחד: היישוב 'רמת ארבל' יוקם בגליל התחתון

בישיבת הממשלה אושרה הקמת היישוב 'רמת ארבל' בגליל. שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף: "אני מברך את רה"מ וחבריי השרים על אישור ההחלטה שתביא להגדלת ההיצע ולהוזלת מחירי הדיור, לצד חיזוק ההתיישבות היהודית בגליל". השר בן גביר: "מעלים את הגליל על ראש שמחתנו!"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר בישיבת הממשלה אושרה פה אחד הצעתו של שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף להקמת היישוב ״רמת ארבל״ בגליל. ההצעה, שהוגשה בשיתוף פעולה עם השרים, וסרלאוף, סופר וסטרוק, תביא לתקצוב מיידי של מיליוני ש"ח לתכנון הראשוני של היישוב.

על פי החלטת הממשלה משרד הבינוי והשיכון בשיתוף משרד ההתיישבות באמצעות החטיבה להתיישבות ירכזו את עבודת המטה להקמת היישוב רמת ארבל. הישוב החדש עתיד להיות יישוב קהילתי, בו צפויות להתגורר כ- 500 משפחות ובין היתר יקדם קליטת עלייה. עם סיום עבודת המטה במשרד הבינוי אותה יבצע המנהל לענייני הכפר, יובא הנושא למועצה הארצית לתכנון ובנייה.

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף אמר לאחר אישור ההחלטה: "אנו פועלים בכל המישורים בכדי להביא להגדלת ההיצע בשוק הדיור על מנת להמשיך את מגמת ירידת המחירים, בין היתר בהקמת יישובים חדשים בארץ ישראל. היישוב 'רמת ארבל' הוא היישוב הרביעי שמשרד הבינוי והשיכון מקדם את הקמתו בממשלה הנוכחית. אני רואה בפיתוח הפריפריה וחיזוק ההתיישבות באזורי הנגב ובגליל, מטרות חשובות, ויש לי מחוייבות אישית להתיישבות הוותיקה והחדשה. אני מודה לראש הממשלה ולחבריי השרים על אישור ההחלטה ולמשרדי הממשלה שהיו שותפים לתהליך".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר: "מעלים את הגליל על ראש שמחתנו! כפי שהתחייבנו בהסכמים הקואליציוניים, החלטנו הבוקר בישיבת הממשלה החלטה היסטורית: מקימים את רמת ארבל – יישוב חדש בגליל. זו החלטה חשובה והיסטורית, שתחזק את ההתיישבות בגליל. אני רוצה להודות לחבריי לממשלה, ובראשם לשר הנגב הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, שהיה ממובילי ההחלטה".



0 תגובות